بارها کلمه برند را شنيده‌ايد. آيا برند همان نام تجاري يک کالاست؟ يا چيزي فراتر از نام و لوگو شرکت شما؟ 


 


 برند همان چيزي است که در مورد شرکت شما گفته مي‌شود،‌ همان نمود تصوير ذهني شما در بازار است. چيزي که به سازمان شما اعتبار مي‌بخشد.


تدوين استراتژي برند،‌ خلق و قدرت بخشيدن به برند شرکت شما است. يک برنامه بلند مدت براي رسيدن به اهداف. 


براي تدوين موفق استراتژي برند مراحل ده گانه‌اي وجو دارد.


اين مراحل مرحله به مرحله طي شده ولي فرايند آن مستمر است و ممکن است تا رسيدن به يک برنامه استراتژيک برند، بعضي از آن‌ها تکرار و بازبيني شود:



1. استراتژي کلي شرکت خود را مدنظر داشته باشيد.


2. مشتريان هدف خود را مشخص کنيد. مثلا شما توليد کننده ميز تلويزيون هستيد


3. در مورد مشتريان هدف خود تحقيق کنيد.


4. برندتان را جايگاه‌سازي کنيد.


5. استراتژي پيامي برندتان را تدوين کنيد.


6. نام، لوگو و شعار برندتان را بسازيد.


7. استراتژي بازاريابي محتواي خود را تدوين کنيد.


8. وب‌سايتتان را توسعه دهيد.


9. ابزارهاي بازاريابي خودتان را ايجاد کنيد.


10. استراتژي برندتان را اجرايي کرده و بازخورد آن را رصد کنيد.


 


 مراحل ده‌گانه بالا نه تنها به تدوين استراتژي‌هاي برند شما کمک مي‌کنند بلکه باعث توسعه برند شما و ايجاد رابطه پايدار تر با مشتريانتان، خواهد شد. 


در مورد هر يک از اين مراحل، در پست هاي آتي توضيح خواهيم داد.


 


  برند شما سرمايه شرکت شماست، براي آن برنامه داشته باشيد.


 


 


مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

توضیحات بهداشتی موج باران Tracy معرفی انواع یو پی اس نگاه ای قلم سوزلرینده اثر یوخ مجله پزشکی بیماری های مقعد کتاب گویا گروه صنعتی بتکا انجمن دانشجویان